2013年8月8日 星期四



Baby Club House 嬰兒用品入口團購專門店

http://babyclubhouse.com
- BABY PRODUCTS | 孕婦 | 嬰幼兒 BB 用品- 初生嬰到小朋友 玩具 | 文具- PLAYGRUOP N班 PRESCHOOL 幼稚園 考小一 圖書 | DVD- SHOP FOR BABY AT HOME 家居百貨
本店貨品全部經店主每日精心挑選,不時留意最新款式及減價情報,貨品直接購自美國品牌專門店或大型連鎖百貨公司,品質絕對有保證而且價錢合理。

簡介
Baby Club House 嬰兒用品入口團購專門店,我們有專人在美國為大家搜羅又經濟又實惠的貨品,所以全部貨品均為100%美國入口正貨。


****(注意我地只係代購者!!有時如果美國專門店無貨,我地會安排退款!!
因為試過訂美國Baby Gap, 我地幫客訂左18件但得10件有貨!我地會安排退返8件!)***

本公司貨品於美國直接入口及全部經過美國安全入口檢查,讓客人購買到最優質安全的嬰兒用品,提供大量各國名廠嬰兒用品讓客人選購,更設有代訂貨品服務,方便媽媽找所需物品。

我們以網上直銷的經營方式,務求減低成本,讓媽媽選購平、靚、正及優質的產品。


(注意如代購貨品超過6個月無人領取我地會將貨品寄回美國!!!)


www.facebook.com/Baby.Club.House.hk

沒有留言:

張貼留言